ORM

Δεν είμαι επιχείρηση και δεν έχω προϊόντα, εγώ μπορώ να χρησιμοποιήσω την διαχείριση διαδικτυακής φήμης προς όφελός μου;

Published in

Η απάντηση είναι ναι. Αρκετοί συγγραφείς, ποιητές, πολιτικοί, υποψήφιοι για διάφορες θέσεις, κ.ο.κ. εφαρμόζουν πολιτικές διαχείρισης διαδικτυακής φήμης για να μπορούν να είναι κυρίαρχοι της διαδικτυακής τους εικόνας και αυτή να μην αποφασίζεται τυχαία από μία μηχανή αναζήτησης.

Στο διαδίκτυο εμφανίζονται αρνητικά δημοσιεύματα για την επιχείρησή μου τι μπορώ να κάνω;

Published in

Το πρώτο στάδιο είναι να μην κάνετε βεβιασμένες κινήσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε ένας συνεργάτης μας να έρθει σε επαφή μαζί σας. Μαζί θα αξιολογήσουμε την απειλή για τη επιχείρησή σας και θα αναλύσουμε την υφιστάμενη κατάσταση. Στη συνέχεια θα αναπτύξουμε το πλάνο δράσης σύμφωνα με τις ανάγκες σας και θα θέσουμε τους άμεσους και έμμεσους στόχους μαζί με το χρονοδιάγραμμα δράσης.

Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες διαχείρισης διαδικτυακής φήμης και πόσο χρόνο χρειάζεται;

Published in

Δεδομένης της διαφορετικής προσέγγισης των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο το ερώτημα αυτό δεν είναι εύκολο να απαντηθεί με κάποιο συγκεκριμένο ποσό. Είναι διαφορετικές οι διαδικασίες που αναπτύσσονται για μία εταιρία η οποία πουλά τα προϊόντα της στο διαδίκτυο από μία εταιρία που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως ένα απλό μέσω προβολής. Η απουσία διαδικασιών διαχείρισης διαδικτυακής φήμης και στις δύο περιπτώσεις έχουν επίπτωση στις πωλήσεις και των δύο.

Πως μπορώ να ενσωματώσω στην διαδικτυακή μου παρουσία διαδικασίες διαχείρισης διαδικτυακής φήμης;

Published in

Κάθε υποψήφιος πελάτης είναι διαφορετικός καθώς έχει διαφορετικές ανάγκες. Η Q base R&D δημιουργεί την πολιτική διαχείρισης της ψηφιακής φήμης σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε ανθρώπου ή επιχείρησης ξεχωριστά. Αρχικά κάνουμε μία εκτίμηση της αρχικής κατάστασης και αναλαμβάνουμε να διατυπώσουμε με σαφήνεια τους στόχους και το χρονοδιάγραμμα δράσης. Σε αυτό το στάδιο η επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη είναι σημαντική. Στη συνέχεια αναπτύσσουμε την υποδομή και αρχίζουμε να ενσωματώνουμε κάποιες διαδικασίες στο αντίστοιχο τμήμα δημόσιων σχέσεων της επιχείρησης.

Γιατί χρειάζεται να επενδύσω στην διαχείριση διαδικτυακής φήμης;

Published in

Για να γίνει αντιληπτό σε τι χρειάζεται η διαχείριση διαδικτυακής φήμης σε μία επιχείρηση αναλογιστείτε το παράδειγμα: Μία εμπορική επιχείρηση διαθέτει τα προϊόντα της για λιανική και για χονδρική πώληση και παρέχει τις πληροφορίες της μέσω μίας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας. Στο διαδίκτυο διεξάγονται συζητήσεις και σχολιασμός για τα προϊόντα και την επιχείρηση με αρνητική διάθεση γιατί κάποιοι bloggers δεν είναι ευχαριστημένοι. Τα άσχημα νέα ταξιδεύουν γρηγορότερα από τα καλά και ο σχολιασμός αυτός αναπαράγεται και αρκετό κόσμο.

Τι είναι η διαχείριση διαδικτυακής φήμης (online reputation management – ORM);

Published in

Η διαχείρισης διαδικτυακής φήμης αναφέρεται σε εκείνες τις διαδικασίες που απαιτούνται για την σωστή προώθηση της εικόνας μίας επιχείρησης, προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου. Με την άνοδο των κοινωνικών δικτύων και των ιστολογίων η φήμη ενός προϊόντος ή επιχείρησης δεν ακολουθεί την γραμμική πρόοδο μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης και κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας αλλά υπάρχουν άνθρωποι στο διαδίκτυο που συζητάνε για τα προϊόντα σας, για την επιχείρησή σας άλλοι με θετικά και άλλοι με αρνητικά συναισθήματα.

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου