Γιατί χρειάζεται να επενδύσω στην διαχείριση διαδικτυακής φήμης;

Published in

Για να γίνει αντιληπτό σε τι χρειάζεται η διαχείριση διαδικτυακής φήμης σε μία επιχείρηση αναλογιστείτε το παράδειγμα: Μία εμπορική επιχείρηση διαθέτει τα προϊόντα της για λιανική και για χονδρική πώληση και παρέχει τις πληροφορίες της μέσω μίας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας. Στο διαδίκτυο διεξάγονται συζητήσεις και σχολιασμός για τα προϊόντα και την επιχείρηση με αρνητική διάθεση γιατί κάποιοι bloggers δεν είναι ευχαριστημένοι. Τα άσχημα νέα ταξιδεύουν γρηγορότερα από τα καλά και ο σχολιασμός αυτός αναπαράγεται και αρκετό κόσμο. Ένας νέος πελάτης της εταιρίας θέλει να πάρει χονδρική κάποια από τα προϊόντα της και ψάχνει σε μία μηχανή αναζήτησης την εταιρία. Στα πρώτα αποτελέσματα εμφανίζεται η ιστοσελίδα της εταιρίας και στα ποιο κάτω αποτελέσματα εμφανίζονται τα αρνητικά σχόλια από τις συζητήσεις στο διαδίκτυο. Ο ενδεχόμενος πελάτης αμέσως σχηματίζει μία αρνητική άποψη για την επιχείρηση χωρίς καν να έχει μία προσωπική επαφή με την επιχείρηση.

Το παράδειγμα αυτό δείχνει μία πλευρά της αρνητικής διάστασης του διαδικτύου. Η διαχείριση διαδικτυακής φήμης δημιουργεί την υποδομή και τις διαδικασίες ώστε εσείς να είστε οι κυρίαρχοι της εικόνας της επιχείρησής σας και των προϊόντων σας στο διαδίκτυο και να μην αφήνεται στην τύχη μίας μηχανής αναζήτησης να το αποφασίσει για εσάς.